پیام گیر صوتی ایرانسل
مشتریان ایرانسلی،بجای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده که تنها لیستی از شماره های تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانند با فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنند. این سرویس قابلیت ذخیره 30 پیغام 120 ثانیه ای را دارد. پیغامهایی که شنیده نشده باشند تا دو روز و پیغامهای شنیده شده یا ذخیره شده تا 7 روز در پیام گیر باقی می مانند.
فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی (ازچپ به راست)
در سیم کارت های دایمی : *130*3*1*1#
در سیم کارت های اعتباری : *140*3*1*1#
غیر فعال کردن سرویس پیام گیر صوتی(ازچپ به راست)
در سیم کارت های دایمی : *130*3*1*4#
در سیم کارت های اعتباری : *140*3*1*4#
شنیدن پیام ها : با یکی از شماره های 100 الی 105 تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان به پیامهای گفتاری ضبط شده گوش دهید. یا با شماره 09351000000 تماس بگیرید و هنگامی که از شما خواسته شد، شماره کامل تلفن همراهتان را وارد کنید. به دلایل امنیتی برای آنکه بتوانید از طریق تلفن دیگری پیام های صوتی ضبط شده در تلفن همراه خود را گوش دهید، احتیاج به یک کلمه رمز دارید. شما می توانید نخستین بار که شماره 100 الی 105 (با استفاده از شماره تلفن ام تی ان ایرانسل خود)را می گیرید و یا با گرفتن شماره 104 مبادرت به تعیین کلمه رمز نمایید. برای آنکه پیام خوشامدگویی شخصی خود را ضبط نمایید، باید با شماره 100 الی 105 تماس بگیرید. “پیام خوشامدگویی” می تواند 240 ثانیه باشد.
هزینه تماسها:تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.برای انتقال تماس تنها می توان یک شماره دیگر و یا سرویس “ذخیره شماره تماس گیرنده” را انتخاب نمود. به عبارت دیگر انتقال به هر دو گزینه به صورت همزمان امکان پذیر نمی باشد.