با سرویس اخذ خدمات خاص در همراه اول آشنا شویم
آیا می دانستید که سرویس اخذ خدمات خاص، برای تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین و گسترش نقاط خدمت رسانی به آنها بر روی بستری امن ایجاد گردیده است. مشترکین می توانند بافعال سازی این سرویس، خدمات خاص درخواستی خود را با استفاده از رمز دوم، بدون صرف هزینه و زمان و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل دریافت نمایند.
خدمات بستر ارائه خدمات خاص چیست؟
۱- پرتال همراه اول: منوی خدمات مشتریان-خدمات خاص
این خدمات شامل:
*قطع و وصل مفقودی
*قطع و وصل شخصی
*دریافت PUK و PIN
*دریافت ریزمکالمات
*تغییر نشانی
*قطع و وصل سرویسهایویژه
*خرید بسته های GPRS
*رویت صورتحساب
۲-تماس با سامانه تلفن گویای ۹۹۹۰
*قطع و وصل مفقودی
*قطع و وصل شخصی
*دریافت PUK و PIN
شرایط و مدارک لازم جهت فعال سازی سرویس
۱- ثبت درخواست فعالسازی از یکی از روشهای ذیل:
– ارسال عدد ۱به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹
– تماس با سامانه ۹۹۹۰ از تلفن درخواست کننده سرویس
– کدهای میانبر (#۲۱۳*۱۱۱*)
۲- مراجعه مشترک به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین همراه اول در سایر استانها با دردست داشتن شناسنامه و کارت ملی ( داشتن آدرس ایمیل با دامنه ir. الزامی می باشد)
۳- دریافت رمز دوم
روش دریافت رمز دوم
۱- ارسال عدد ۳ به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹
۲- تماس با سامانه ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه درخواست کننده
۳- کدهای میانبر(USSD) #۲۱۲*۱۱۱*
روش تغییر رمز دوم
۱- ارسال پیامک حاوی (رمز جدید # رمزقبلی # ۴) به شماره ۸۹۶۹
۲- تماس با سامانه ۹۹۹۰ از تلفن همراه درخواست کننده خدمت
۳- از طریق پرتال همراه اول
تعرفه سرویس:
فعال سازی سرویس اخذ خدمات خاص و استفاده از خدمات آن رایگان است و فقط در وصل شخصی و مفقودی مبلغ ۲۰.۰۰۰ریال هزینه وصل در قبض دوره مشترک منظور می گردد.
شرایط و مدارک لازم جهت غیرفعال سازی سرویس
مراجعه مشترک به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین همراه اول در سایر استانها و درخواست کتبی جهت غیرفعال سازی سرویس مذکور (داشتن کارت ملی الزامی می باشد)